Zaštita korisnika
Flytime doo Beograd, MB: 20242752 , PIB: 104791616
Pjarona de Mondezira 24, 11000 Beograd, Srbija
Zaštita privatnosti korisnika
Ovim se obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljaćemo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje kupaca u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se odjave sa mailing lista koje se koriste u marketinške svrhe. Svi podaci o kupcima i korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Flytime doo i naši poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Plaćanje i proces kupovine
Sva plaćanja vrše se u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Po izvršenoj rezervaciji aviokarte ili druge usluge na sajtu, dobićete potvrdu porudžbine na e-mail adresu koju ste naveli u rezervaciji. Potvrda će sadržati Vaše podatke koje ste ostavili prilikom rezervacije kao i detalje o rezervaciji.
Zaštita povjerljivih podataka o transakciji:
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava:
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Flytime doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Reklamacije:
Reklamacije na kupovinu avionske karte i povraćaj sredstava vrše se po uslovima tarife koju sadrži kupljena karta i refundaciji koju odobri aviokompanija. Putnik je pre same online kupovine avionske karte upoznat sa uslovima tarife koje je prihvatio pre nego što je završio rezervaciju.
Putnik može da uputi reklamaciju isključivo pisanim putem: elektronski na našu zvaničnu email adresu: office@avio-karte.rs ili poštom na adresu sedišta firme: Flytime doo, Pjarona de Mondezira 24, 11000 Beograd.
U oba slučaja mora jasno da se navede šifra rezervacije, ime i prezime putnika, broj aviokarte, kontakt telefon i adresa za odgovor na reklamaciju. Reklamacija mora da sadrži tekst koji objašnjava detaljno na šta se odnosi reklamacija, kao i pod kojim uslovima je došlo do nastale situacije. Nakon toga trgovac zavodi reklamaciju u knjigu reklamacija i odgovara pisanim putem putniku sa predlogom rešenja.